Sunday 24 December 2017

Ko 50 dniowa średnia ruchoma


The Coca-Cola Co: Here8217s Gdzie KO8217s Dywidenda pójdzie dalej Coca-Cola Co (KO) to jedna z dywidend Warren Buffetrsquos, która od 1920 r. Wypłaciła konsekwentną dywidendę i zwiększyła wypłatę w ciągu ostatnich 54 lat. Ostatnio Coca-Cola zwiększyła swoją dywidendę o 9-cio składnikową roczną stopę wzrostu (CAGR) w ciągu ostatnich 10 lat. Niezwykła historia i stabilny model biznesowy wprowadzają Coca-Colę w rozrzedzone powietrze Króla Dywidend. Obecnie firma wygląda atrakcyjnie z zyskiem na poziomie 3,2 i możliwością dalszych podwyżek dywidend, co sprawia, że ​​akcje są szczególnie lubiane przez inwestorów żyjących z dywidend na emeryturze. Jednak ze względu na spowolnienie wzrostu ze względu na fakt, że konsumenci odchodzą od swoich podstawowych produktów w wyniku zdrowego stylu życia, inwestorzy powinni nadal liczyć na Coca-Colę, aby zapewnić im wyższe dywidendy w ciągu najbliższych 54 lat Coca-Cola Business Overview Coca-Cola Cola jest największą na świecie firmą produkującą napoje, z ponad 44 miliardami sprzedaży i portfelem 20 marek z ponad 1 miliardem sprzedaży (wzrost z 10 w 2007 r.). W przeciwieństwie do innych globalnych konkurentów, Coke sprzedaje tylko napoje, a napoje musujące stanowią 73 globalnej wielkości skrzynek w zeszłym roku. Napoje markowe Coca-Cola miały 46 globalnych rozmiarów. W zeszłym roku porównaliśmy dwa globalne potwory z napojami, Coca-Colę i PepsiCo, Inc. (PEP), które czytelnicy mogą znaleźć tutaj. Niektóre z kluczowych marek Coca-Colarsquos to dieta i regularne Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid, Powerade, Dasani, Vitaminwater i Schweppes. W portfolio Coca-Colarsquos znajdują się wiodące pozycje w głównych kategoriach: 1 w musującym, 1 w soku, 1 w gotowej do spożycia kawie, 2 w energii (partnerstwo Monster), 2 w sporcie, 2 w wodzie i 2 w gotowości. do picia herbaty. Ogólnie rzecz biorąc, KO ma 1 udział w wartości na 25 spośród 32 największych rynków światowych. Siła marki jest wzmacniana wydatkami na reklamę KOrsquos (4 miliardy w roku 2018 i wyższym o 14 lat w roku) oraz globalnym zasięgiem dystrybucji, szczególnie na rynkach wschodzących (81 z puli KOrsquos znajduje się poza USA, w Meksyku, Chinach, Brazylii i Japonii to kolejne cztery największe rynki), które będą coraz ważniejszymi czynnikami napędzającymi wzrost. Kumuluje się w firmie sprzedającej 1,9 miliarda porcji dziennie konsumentom. Analiza biznesowa Coca-Coli Jednym z najbardziej skutecznych sposobów oceny siły modelu biznesowego jest ocena poziomu i trwałości zwrotu z zainwestowanego kapitału. Jak pokazano poniżej, KO generalnie utrzymywał zwrot zainwestowanego kapitału w wieku kilkunastu lat lub więcej w ciągu ostatniej dekady, co wskazuje na trwały i spójny biznes o niskiej kapitałochłonności (wzory marek licencyjnych dla restauracji i rozlewni). Spadek w 2017 roku wynikał z przejęcia niektórych butelek przez KOrsquos, które mają niższe marże i większą kapitałochłonność. Przed zakupem butelkowania KO generował bardzo wysokie i stabilne zyski w zakresie 20. Itrsquos wyjaśnia, że ​​marki firm są marką klejnotów koronnych, ale mniej oczywistą jest platforma dystrybucji Coca-Colarsquos. Dostarczają produkty na rynek w ponad 200 krajach za pośrednictwem sieci firmowych lub kontrolowanych operacji butelkowania i dystrybucji, niezależnych partnerów butelkujących, dystrybutorów, hurtowników i sprzedawców detalicznych. Ta sieć staje się największym dystrybutorem napojów na świecie. Strategia wzrostu Coca-Colarsquos koncentruje się wokół zaspokojenia popytu na zwiększenie konsumpcji Coca-Coli (Coca-Cola) na mieszkańca na kluczowych rynkach wschodzących, innowacyjnych wprowadzeniach produktów i rosnącego udziału w kluczowych kategoriach. W Stanach Zjednoczonych konsumpcja 8-litrowych napojów na mieszkańca to ponad 400 rocznie. Jednak na kluczowych rynkach wschodzących liczba ta jest znacznie niższa. Na przykład w Chinach konsumpcja na mieszkańca przypada tylko w latach 30., aw Indiach - w nastolatkach. Rosnąca konsumpcja na mieszkańca na tych ogromnych rynkach pozwoli globalnej konsumpcji Coca-Coli na mieszkańca przez długi czas. Jedną z kluczowych strategii dla Coca-Coli na rozwiniętych rynkach, na których konsumpcja na głowę mieszkańca jest stabilna i malejąca, jest zwiększenie sprzedaży za każdym razem poprzez znalezienie sposobów na subtelne podniesienie cen produktów. Mogą to zrobić dzięki różnym rozmiarom opakowania, rodzajom butelek i składnikom. Mini puszki, butelki aluminiowe, butelki szklane o różnych rozmiarach i naturalne składniki to tylko przykład, jak firma zwiększa wydatki za każdym razem. W przypadku wielu z tych produktów wydatki są jednorazowo wielokrotnością tego, co Coca-Cola zarabia na swoich tradycyjnych 12-litrowych puszkach i 2-litrowych butelkach. Inne kluczowe kategorie, w tym sok, sport, gotowa do picia herbata, energia i woda, rosną. Są to kategorie, w których Coca-Cola ma 1 lub 2 udział w rynku i ma możliwość dalszego nabywania i współpracy z innowacyjnymi markami na rynku. Ogólnie rzecz biorąc, te trzy kluczowe czynniki wzrostu powinny pozwolić Coca-Coli zrekompensować wszelkie słabości wywołane przez spadające wolumeny w Ameryce Północnej i zwiększyć dochody w linii, nawet powyżej globalnego PKB. Powinno to przełożyć się na wzrost wolnych przepływów pieniężnych przewyższający inflację w długim okresie. Analiza dywidendy KOrsquos Bardzo długookresowe akcjonariusze Coca-Coli zostali sowicie wynagrodzeni nieprzerwanymi dywidendami od 1920 roku i ponad pięćdziesięcioletnią ścieżką wzrostu. Chociaż mało prawdopodobne jest, aby wielu inwestorów, którzy rozwinęli dywidendę, dziś byli udziałowcami od początku XX wieku, inwestorzy długoterminowi skorzystali z 20-letniego CAGR w dywidendach na poziomie 9,4 i 10-letniego CAGR wynoszącego 9, co przekłada się na dywidendy na akcję rosnące z 0,22 w 1995 r. do 1,32 w 2018 r. Ostatnio Coca-Cola ogłosiła w lutym, że zwiększy swoją dywidendę o 6 w 2018 r. do zannualizowanej dywidendy na akcję równej 1,40. Analizujemy 25 lat danych dotyczących dywidend i 10 lat podstawowych danych, aby zrozumieć bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju firmy, która będzie wypłacać dywidendę. Nasz Wynik Bezpieczeństwa odpowiada na pytanie, czy aktualna wypłata dywidendy jest bezpieczniejsza. Przyjrzyjmy się czynnikom, takim jak bieżące i historyczne wskaźniki wypłaty EPS i FCF, poziomy zadłużenia, generowanie wolnych przepływów pieniężnych, cykliczność branży, trendy ROIC i inne. Nasz wynik wzrostu odpowiada na pytanie: "Jak szybko jest dywidenda, która prawdopodobnie wzrośnie?" Uwzględnia wiele takich samych podstawowych czynników, jak Wynik Bezpieczeństwa, ale kładzie większy nacisk na wskaźniki dotyczące wzrostu, takie jak wzrost sprzedaży i zysków oraz wskaźniki wypłat. Wynik 50 jest średni, 75 lub wyższy jest bardzo dobry, a 25 lub niższy jest uważany za słaby. rdquoCoca-Cola Company (The) Wykres giełdowy w czasie rzeczywistym po godzinach Przedsprzedaż Aktualności Flash Cytat Podsumowanie Oferta interaktywna Wykresy Ustawienie domyślne Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie obowiązywać wszystkie przyszłe wizyty na NASDAQ. Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz ustawienie domyślne powyżej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub masz jakiekolwiek problemy ze zmianą ustawień domyślnych, wyślij e-mail na adres isfeedbacknasdaq. Potwierdź swój wybór: Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia Wyszukiwania wyceny. Będzie to teraz domyślna strona docelowa, chyba że ponownie zmienisz konfigurację lub usuniesz pliki cookie. Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia Mamy przyjemność zapytać Proszę wyłączyć blokowanie reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby zapewnić, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najwyższej jakości wiadomości na temat rynku i dane, których możesz oczekiwać od nas. Marriott39s Ko Olina Beach Club Marriott39s Ko Olina Beach Club Timeshare Właściciel obiektu Post your timeshare w Marriott39s Ko Olina Beach Club do wynajęcia lub sprzedaży w mniej niż pięć minut Marriottrsquos Ko Olina Beach Club znajduje się na spektakularnym zachodzie brzegu Oahu, gdzie wodospady i fontanny witają cię, gdy wchodzisz do ośrodka. Tereny naprawdę emanują bujnym pięknem tropikalnej oazy - siedem malowniczo niebieskich lagun, kołyszące się palmy i rodzima flora otaczają ośrodek. Udogodnienia na miejscu zapewniają dostęp do wszystkiego, czego potrzebujesz - skorzystaj z czterech basenów, baru Nairsquoa Pool, baru i baru Longboards, centrum fitness, sklepu spożywczego Marketplace i codziennego programu zajęć. Goście mają również dostęp do spa JW Marriott Ihilani Resort i Ko Olina Golf Club i przystani. Każda willa w hotelu Marriottrsquos Ko Olina Beach Club odzwierciedla wdzięczną, otwartą gościnność hawajskiej plantacji. Dzięki meblom z drewna Koa i hawajskim deacutecor Twoja willa stworzy idealne miejsce na pobyt. Wille o powierzchni od jednej do trzech sypialni oferują wybór spektakularnych widoków na ocean lub góry. W pełni wyposażona kuchnia z piekarnikiem, kuchenką mikrofalową, zmywarką, przyborami do gotowania i lodówką jest na wyciągnięcie ręki. W każdym apartamencie znajduje się łóżko typu king-size, duża wanna i prysznic w głównym apartamencie, komfortowy salon i jadalnia z rozkładaną sofą typu queen-size, telewizorem, stołem i krzesłami oraz prywatne lanai. Istnieje również część gospodarcza z pralką i suszarką dla Twojej wygody. Region Kapolei to bez wątpienia klejnot Oahu - idealne krajobrazy i cuda natury tworzą raj, który jest gotowy do eksploracji. Tylko kilka rekomendacji dla twojej podróży przeżyj historię w Pearl Harbor, poczuj zapach wodospadu Waikahalulu, odwiedź słynną na całym świecie plażę Waikiki, zjedz kolację z sushi w Honolulu, spaceruj po Ogrodzie Botanicznym Honolulu, obserwuj surferów z North Shore, wędrówkę przez górskie lasy deszczowe , wskocz do helikoptera, aby uzyskać niezwykły widok, lub nurkować z fajką, nurkować i uprawiać windsurfing na doskonałych wodach Pacyfiku. Informacje odnawiające: Remont Naia Tower będzie trwał od 19 listopada 2018 r. Do 7 marca 2017 r. Prace budowlane i hałas można spodziewać się od 8 rano do 5 po południu. Opieka nad dziećmi Strefa grillowania Miejsce do grillowania Opieka nad dziećmi Klub dla dzieci Basen Klub Konsjerż Usługi kopiowania Winda Usługi faksowe Pomieszczenie gry Golf Sklep spożywczy Handicap Udostępnione jednostki Zdrowie Klub Dostęp do Internetu Przyjazne dla dzieci Pralnia Rozrywka na żywo Ocean Basen na świeżym powietrzu Plac zabaw Obszar Restauracja Sauna Zabezpieczenia Usługi Spa Pływanie WhirlpoolHot Wanna Boisko do samochodu Wypożyczalnia Wędkowanie Fryzjer Wyposażenie medyczne Nurkowanie Zakupy Centrum Tenis Wind Surfing 92-161 Waipahe Pl Kapolei. Mapy Hawaii 96707RedWeeks są obsługiwane przez GoogleMaps i wymagają JavaScript. Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript lub została wyłączona. Dokładność nie jest gwarantowana. Skontaktuj się z ośrodkiem, aby potwierdzić adres przed przygotowaniem planów. Czy byłeś ostatnio w Marriott39s Ko Olina Beach Club Pomóż nam aktualizować RedWeek na bieżąco, dzieląc się dodatkowymi informacjami i szczegółami Kliknij zdjęcia, aby powiększyć Timeshare rentals Własność Timeshares do wynajęcia w Marriott39s Ko Olina Beach Club Wynajem ogłoszeń dostępnych tylko dla gości RedWeek i członków Dołącz do najbardziej zaufanych wspólnota timeshare Zobacz wszystkie wynajem nieruchomości w oznaczonym czasie i odsprzedaż w Marriott39s Ko Olina Beach Club, tworząc darmowe konto Timeshare resales Timeshares na sprzedaż w Marriott39s Ko Olina Beach Club Oferty odsprzedaży dostępne tylko dla gości RedWeek i członków

No comments:

Post a Comment